POSTĘPOWANIE ZAKUPOWE

 

 

Józefów, 19.07.2024 r.

 

POSTĘPOWANIE ZAKUPOWE

w sprawie zamówienia na realizację inwestycji pn.:

„Przebudowa schodów wejściowych do kościoła p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Józefowie”

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego
    PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA pw. Matki Bożej Częstochowskiej
    05-420 Józefów, ul. Ks. Piotra Skargi 24

mail: parafia@parafiajozefow.pl; tel. (022) 789-21-05

  1. Tryb udzielania zamówienia
    1. Zamawiający realizuje inwestycję pn.: „Przebudowa schodów wejściowych do kościoła p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Józefowie”, na którą zostało przyznane dofinansowanie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja pierwsza (RPOZ/2022) oraz ustawą z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, jak również uchwałą nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
    2. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania zakupowego, dla którego z uwagi na brak przesłanek, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przepisy ustawy nie znajdują zastosowania.
    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją złożonych ofert przez Wykonawców.
    4. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść postępowania zakupowego.
    5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
    6. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego postępowania zakupowego.
    7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    8. Zamawiający może rozstrzygnąć postepowanie, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu, jeżeli nie wystąpią przesłanki do unieważnienia postępowania.
    9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert lub unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny – na każdym jego etapie – bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

III. Przedmiot zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie dotyczące przebudowy schodów wejściowych do kościoła p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Józefowie, wpisanego do wojewódzkiej ewidencji pod nr 2165. Wykonanie schodów z kamienia naturalnego wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych. Zakres prac obejmuje: rozbiórkę istniejącej podbudowy, wykonanie nowej konstrukcji betonowej, izolacji przeciwwodnej i ułożenie płyt kamiennych oraz monolitycznych trepów schodowych. Przebudowane zostaną również dwa boczne wejścia do kościoła.

Zadanie realizowane na podstawie decyzji nr 593/2024 wydanej przez Starostę Otwockiego w dniu 02.07.2024 r. sygn. AB.6740.526.2024.MZ udzielającej pozwolenia na budowę i zatwierdzającej projekt architektoniczno-budowlany.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna dołączona do postępowania zakupowego. Dodatkowo zadanie obejmuje skucie istniejących schodów i podbudowy betonowej ok. 180 m2 oraz wykonanie podbudowy wodoszczelnej pod schody i płyty kamienne ok. 160 m2.
    3. Kod główny:
      45000000-7 Roboty budowlane
        45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
    4. W przypadku rozbieżności rodzaju ilości robót określonymi ww. dokumentach, należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się i nie mogą stanowić podstawy żądania Wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie.
    5. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

 

  1. Termin realizacji zamówienia:
    1. Termin realizacji zamówienia 3 miesiące od daty podpisania umowy, nie później niż do dnia 6 grudnia 2024 r.
  2. Warunki udziału w postępowaniu zakupowym.
    1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy posiadający stosowne uprawnienia, jeżeli są wymagane przepisami prawa.
  3. Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia oraz sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia. Warunek zostanie spełniony poprzez przedłożenie wraz z ofertą cenową oświadczenia o dysponowaniu osobami posiadającymi wymagane uprawnienia oraz sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia.
  4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
    4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
    wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

 

VII. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim zgodnie z formularzami stanowiącymi załączniki do niniejszego postępowania.
2. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby władna/władne do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wskazaną/wskazane w publicznym rejestrze (CEiDG albo KRS), albo osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
3. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona –do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby władna/władne do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wskazaną/wskazane w publicznym rejestrze (CEiDG albo KRS).

 

VII. Termin i sposób złożenia oferty
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26.08.2024 r. do godz. 10:00.
2. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego).
3. Ofertę należy złożyć w formie papierowej, umieszczając ją w jednej zamkniętej kopercie: osobiście (po uprzednim kontakcie telefonicznym) w siedzibie parafii (adres wskazany w pkt I niniejszego postepowania) albo listownie na adres wskazany w pkt I.
4. Na kopercie należy umieścić:
    1) nazwę i adres Zamawiającego,
    2) nazwę i adres Wykonawcy,
    3) Oferta: „Przebudowa schodów wejściowych do kościoła p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Józefowie”.

 

VIII. Otwarcie ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 26.08.2024r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego.

  1. Termin związania ofertą
    Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

  1. Kryteria oceny ofert i opis sposobu ich obliczania
    1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: cena – 100%. Ocenie podlega cena brutto danej oferty. Oferta z największą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna.
    2. W przypadku, kiedy oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
  2. Rozstrzyganie sporów
    1. W przypadku zaistnienia pomiędzy stronami sporów o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, strony zobowiązują się do podjęcia próby ich rozwiązania w drodze mediacji lub innych polubownych rozwiązań sporów przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązania sporu.
  3. Dane kontaktowe Zamawiającego

Ks. Kazimierz Gniedziejko – Proboszcz, mail: parafia@parafiajozefow.pl; tel. (022) 789-21-05

Monika Mouketou-Tarazewicz UM Józefów, e-mail: m.tarazewicz@jozefow.pl , tel.22 778 11 72

XVI. Załączniki

– Formularz oferty – Załącznik nr 1

– Istotne postanowienia umowy – Załącznik nr 2

– Dokumentacja techniczna – Załącznik nr 3

Klauzula informacyjna dotycząca RODO
1. Zgodnie z art. 8 ust.1 Dekretu ogólnego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w Kościele katolickim wydanym przez Konferencję Episkopatu Polski w dniu 13 marca 2018 r. (dalej: Dekret) informuje że,
 Administratorem danych osobowych jest PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA pw. Matki Bożej Częstochowskiej, 05-420 Józefów, ul. Ks. Piotra Skargi 24, mail: parafia@parafiajozefow.pl; tel. (022) 789-21-05. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych. 2) Kontakt z inspektorem danych: parafia@parafiajozefow.pl    3) Dane osobowe przetwarzane będą w celu zawarcia umowy i realizacji zadania, zgodnego z zapisami postępowania zakupowego. 4) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania zgodnie z Dekretem. 5) Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Kościelnego Inspektora Ochrony Danych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy Dekretu. 6) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celu określonego w postępowaniu zakupowym.
2. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
    Administrator Danych Osobowych

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Miasta Józefowa z siedzibą w Józefowie (05-420), przy ul.

Kardynała Wyszyńskiego 1. Można się z nami skontaktować:

  • listownie, przesyłając korespondencję na nasz adres,
  • telefonicznie, pod nr. telefonu: 22 779 00 00,
  • mailowo, przesyłając korespondencję na adres: um@iozefow.pl .

Inspektor Ochrony Danych

Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować:

  • listownie, przesyłając korespondencję na nasz adres (z dopiskiem „IOD”),
  • mailowo, przesyłając korespondencję na adres: iodo@iozefow.pl

Cel i podstawa przetwarzania danych osobowych

Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu:

  • realizacji obowiązku prawnego ciążącego na nas, zgodnie 6 ust 1 lit c RODO, w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia

2009 r. o finansach publicznych, oraz ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

– archiwizacja dokumentów,

  • realizacji obowiązków wynikających z art. 6 ust 1 lit e RODO, w związku z wykonywaniem zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, jak roszczenia oraz obrona przed roszczeniami, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach

Odbiorcy danych

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być: dostawcy usług pocztowych, kancelaria prawna, w przypadku

wystąpienia roszczeń oraz podmioty współpracujące z nami w związku ze świadczeniem usług:

  • hostingowych,
  • informatycznych, w tym dostawcy usług i

Okres retencji danych

Pana/Pani dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres:

  • do czasu wyłonienia najkorzystniejszej oferty,
  • 5 lat – zgodnie z Ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  • do czasu przedawnienia roszczeń lub wniesienia skutecznego

 Przysługujące prawa

W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Panu/Pani następujące prawa:

  • prawo dostępu do treści swoich danych,
  • prawo do sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych w przypadku gdybyśmy je przetwarzali bez podstawy prawnej,
  • prawo ograniczenia przetwarzania,
  • prawo wniesienia sprzeciwu,
  • prawo wniesienia skargi do UODO (ul. Stawki 2 00-193 Warszawa), gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy

 Dobrowolność podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do zawarcia umów oraz ich realizacji.

 

DOKUMENTACJA  TECHNICZNA  – kliknij aby otworzyć.

Formularz ofertowy-_ kliknij aby otworzyć

Istotne postanowienia umowy – kliknij aby otworzyć